Liikunta ja aktiviteetit - Ikaalinen

Erilaisia liikuntamuotoja kannattaa kokeilla rohkeasti oman lajin löytämiseksi. Ryhmässä on helppoa ja turvallista aloittaa. Muiden kanssa on hauskaa ja innostavaa. Rohkeasti siis kokeilemaan Wellness & Sport -ohjelmiston eri mahdollisuuksia. Ohjaajiltamme kannattaa aina kysyä lisää.

Tutustu Wellness & Sport -ohjelman aikatauluun tästä »

Vesiliikunta

Vesiliikunta on kaikille sopivaa liikuntaa vedessä, vesijumppa onkin aikuisten suosituimpia ryhmäliikuntamuotoja. Vesi antaa hyvän ja tehokkaan, mutta samalla pehmeän vastuksen liikkeisiin.

Spa Energy
Positiivista energiaa ja voimaa vesiliikunnasta.

Spa Mix
Monipuolinen koko vartalon vesijumppa menevän musiikin tahdissa.

Spa Power
Vauhdikas vesijumppatunti, jossa haastetaan kaikki kehon lihakset. Sykkeen nostoilla tehostetaan sydämen ja keuhkojen toimintaa, jotka kohottavat tehokkaasti kuntotasoa.

Spa Smile
Aurinkoinen vesijumppa, jossa käytetään apuvälineinä hymynaamoja.

Spa Training
Koko kehon lihaksia vahvistava tehokas ja hauska vesijumppa. Vilkastuttaa myös hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa.

Kuntoliikunta

Saunayoga ja -pilates 
Virtuaalinen saunayoga/-pilates on noin 50-asteisen saunan lämmössä lauteilla istuen tehtävä harjoitus. Kehoa ja mieltä hellivä kokemus syntyy saunan hiljaisuudesta ja helpoista liikkeistä. Saunayoga/-pilates kylpyläosaston Ti-Ti Nallen saunassa.

Les Mills BodyPump
Tehokas ja turvallinen levytangoilla ryhmässä tehtävä koko vartalon lihaskuntotreeni. 

Les Mills BodyCombat ja Combat
Vauhdikas tunti, jonka liikkeitä on varioitu eri kamppailulajeista.

Les Mills CxWorx 
Kokovartalotreeni, jonka liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja pakaroiden lihaksia.

Asahi Health 
Terveysliikuntamuoto, joka sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille. Liikkeet ovat rauhallisia ja ne tehdään hengityksen tahdissa. Perusliikesarjassa harjoitetaan, avataan ja  rentoutetaan koko kehoa. 

Vatsa-peppu 
Alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskuntoliikkeitä, jotka keskittyvät pakaroihin ja keskivartaloon. Tunnilla voidaan käyttää välineitä, kuten levytankoa ja -painoja sekä kuminauhaa, mutta liikkeitä tehdään myös kehonpainoa hyväksi käyttäen. 

Core 
Tunnilla keskitytään vahvistamaan keskivartalon syviä ja pinnallisia lihaksia (vatsa, selkä). Tunti kehittää myös rangan liikkuvuutta sekä keskikehon hallintaa. Liikkeitä on helposta haastavaan, tunti sopii kaikille. 

Aktiviteetteja yrityksille ja ryhmille

Tutustu täältä ryhmille suunniteltuihin hyvinvointiluentoihin ja taukojumppiin sekä muuhun ohjelmatarjontaan.